SMK Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı

İşi Uzmanından Öğrenin, Doğru Uzmanlık Edinin!

Sosyal Medya Akademisi; dijital çağa yön veren eğitimci kadrosu ve sahip olduğu özgün eğitim anlayışı ile eğitimlerine katılan öğrencilerine sistemin bir parçası olma değil, kitlelere yön verme imkanı sunmayı amaç edinir. İşinizi sarsılmaz temellere inşa etmek ve kariyerinizde fark yaratmak için rotanızı, Sosyal Medya Kulübü’nün yeni nesil eğitim hareketiyle belirleyin.

Sosyal Medya Akademisi, kazanacağınız uzmanlığı kısa süreli eğitimlerle sınırlamaz. Yaşam boyu kariyerinizi besleyeceğiniz sosyal ağlar, staj ve iş imkanları, fikirlerinizi hayata geçirmenize olanak sağlayacak yatırımcı ve çözüm ortakları, yaratıcı süreçlerinizi besleyecek atölye, seminer ve zirveler, yolculuğunuz boyunca size eşlik edecek ödül, indirim ve fırsatlar ile kariyerinizi çok yönlü yapılandırmanıza olanak sağlar.

Sosyal Medya Kulübü, sihirli değneğiniz değil, başarıya giden yol haritanız olmak için katılımlarınızı bekliyor.

Bilgi:
Yüsra KATILMAZ – ÜSEM Asistanı
T: 0216 400 22 22 | Dahili: 3021
F: 0216 474 12 56
M: [email protected]

Başvuru ve Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız

  • Sosyal Medya Nedir?
  • Sosyal Medya Nasıl Ortaya Çıktı/ Tarihi
  • Günümüz Türkiyesin’de Sosyal Medya
  • Sosyal Medya Araçları/Mecraları
Eğitmenler:
  • Aytaç Mestci
    Öğretim Görevlisi
  • Brief & DeBrief (ajans müşteri ilişkileri )
  • Markayı Dijitale Taşımak
  • Marka Bileşenlerinin Belirlenmesi ve Marka İmajının Oluşturulması
  • Strateji Geliştirme / Mecra ve Hedef Kitle Analizi
  • Marka Konumlandırması ve iletişim dili
Eğitmenler:
  • Ahmet Beliktay
    Ajans Direktörü
  • 5651 Sayılı Yasa ve Sosyal Medya
  • E-ticaret Hukuku Uygulamaları
  • İnternet ortamında kişi hakları ihlali ve online itibar
  • Sosyal Medya ve Kişisel Verilerin Korunması
  • İnternette Reklam Hukuku
  • Fikri Mülkiyet İhlalleri
  • Sosyal Medyada Bilişim Suçları
Eğitmenler:
  • Sertel Şıracı
    Bilişim Avukatı
  • Metrikler
  • Mecra & Strateji
  • Hedef Kitle & Planlama
  • Topluluk Yönetimi
  • Otomasyon (socility)
    • Markalar için Sosyal medya
    • Bireysel olarak sosyal medya
    • Meslek olarak sosyal medya
Eğitmenler:
  • Serdar Tezgüler
    Ajans Başkanı
  • Görsel İletişim Nedir?
  • Görsel İletişimin Dinamikleri
  • Sosyal Medya Stratejisine Uygun Görsel İletişim Dilini Belirleme
  • Sosyal Medya Görsel Tasarım Trendleri (Statik & Dinamik)
  • Sosyal Medya Görsel Tasarım Teknik Bilgi
Eğitmenler:
  • Ali Burak Güleryüz
    Executive Creative Director
  • Brief almak
  • Rakip analizi ve Sektör Analizi
  • İçerik Takvimi Oluşturma
  • Yaratıcı İçerik Üretme
  • Stratejinize Uygun İçerik Yönetimi
  • Paylaşım Zamanlaması
  • Moderasyon Nedir?
  • Sosyal Medya’da Moderasyon ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
Eğitmenler:
  • Furkan Lüleci
    Digital Marketing Manager
  • Brief almak
  • Hedef Kitleye Uygun Kampanya Geliştirme
  • Yaratıcı Kampanya Oluşturma
  • Kampanya Metriklerini Belirleme
  • Social CRM
  • Ölçümleme & Raporlama
  • Workshop
Eğitmenler:
  • Ayşe Müge Tepe
    Content Director
  • Mecralar & Hedef Kitle
  • Reklam Planı Oluşturma & Bütçeleme
  • Reklam modelleri
  • Reklam Kampanya kurulumu
  • Landing Page – Damp
  • A/B testleri
  • Optimizasyon
  • Raporlama
  • Workshop
Eğitmenler:
  • Ali Koku
    Dijital Pazarlama Uzmanı
  • Monitoring nedir?
  • Hedef Anahtar Kelime & Mecra Belirleme
  • Monitoring tools
  • Takip & Raporlama
  • Sosyal Medya Kriz yönetimi nedir?
  • Takip ve Müdahale
  • Marka Duruşu ve Strateji
  • Kriz Yönetimi (marka & ajans)
  • Kriz Sonrası Dönem
Eğitmenler:
  • Serdar Tezgüler
    Ajans Başkanı
  • Başarı/Başarısızlık Öyküsü
  • Başarı/Başarısızlık Öyküsü
  • Ekip Çalışması
  • Örnek Marka Yaratma ve Süreç Yönetimi
Eğitmenler:
  • Serdar Tezgüler
    Ajans Başkanı
Eğitime Kimler Katılabilir : Tüm alan mezunlarına açık

Eğitim Yeri : Üsküdar Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi/Çarşı Yerleşke

Açık Adresi : Mimar Sinan Mah., Selmanı Pak Cd., 34664 Üsküdar/İstanbul/Türkiye

Eğitim Ücreti : 2700 TL KDV dahil. Üsküdar Üniversitesi personeline %50 , Üsküdar Üniversitesi Öğrenci ve Mezunlarına %25 indirim uygulanır. Üsküdar Öğrencilerine ve Üsküdar Üniversitesi mezunlarına eğitim ücreti: 2025 TL KDV dahildir.

NOT: Eğitimimiz 20 katılımcının sınıfı oluşturması durumunda açılır.

Detaylı bilgi ve irtibat: Programa ön kayıt yaptırmak ve detaylı bilgi için lütfen Eğitime Katılım Formu linkine tıklayarak http://usem.uskudar.edu.tr/egitime-katilin gerekli bilgileri doldurup “GÖNDER” tuşuna basarak ön kayıt işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İletişim Numaramız :0216 400 22 22- Dahili 4011-4021

Kesin Kayıt İçin Eğitim Talep Form Linki:

Başvuru Talep Formu linkine tıklayarak http://usem.uskudar.edu.tr/egitim-talep-formu.php gerekli bilgileri doldurup “GÖNDER” tuşuna basarak kayıt işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Başvuru öncesi belirtilen banka hesap numaralarına katılımcı ücretini yatırıp dekont numarasını Başvuru Formunda belirtilen bölüme girilmesi gerekmektedir.

Kesin kayıt ödeme işlemlerini gerçekleştirdikten sonra yapılacaktır.

Kesin kayıt ödeme işlemlerini gerçekleştirdikten sonra yapılacaktır.

Eğitim sonunda katılımcılara "Sertifika" verilecektir.

ADAYLARIN KURS ÜCRETLERİNİ YATIRACAKLARI HESAP NUMARALARI :

Yapı Kredi Bankası
Hesap Adı: T.C. Üsküdar Üniversitesi
Hesap numarası: 94353580
TR63 0006 7010 0000 0094 3535 80

İletişim için: [email protected]

Tlf. 0216 400 22 22- Dahili 4011-4021

Kayıt için gerekli evraklar:

Biyometrik fotoğraf
Kimlik Fotokopisi
Ücretin yatırıldığına dair dekont
Diploma
Danışman, Yazar, Öğretim Görevlisi, Eğitmen, Yönetici. Bilişim ve Türkiye İnternet alanında çalışmalarıyla tanınan ve İnternet Pazarlama, İnternet Reklam alanında Türkiye’deki öncü kişilerden biriyim.
Beliktay. Özel bir burs ile Frankfurt’taki Hochschule Rheinmain Üniversitesi’nde Medya Yönetimi alanında eğitim almıştır. Kariyerine Sarar Giyim’de başlayan Ahmet Beliktay, sırasıyla ETİ, DF İstanbul, Mıknatıs Production, Eskişehir Ticaret Odası ve Hisseli Harikalar Fabrikası, yönetici olarak çeşitli görevler üstlenmiştir. İstanbul Üniversitesi Turquality Yüksek lisans programında halen ders vermektedir.
İnternet ortamını düzenleyen yasalar, siber güvenlik, siber savaş, E-Ticaret hukuku, kişisel verilerin korunması, hosting firmalarının sorumluluğu, doğrudan pazarlama, yeni medya hukuku,
2002 Yılında akademik eğitimini tamamladıktan sonra 2003 yılında kurduğu “Esse Bilişim Ltd.” şirketi ile birçok bilişim projesine imza atmıştır.
Yaklaşık 10 senedir çeşitli kreatif ve dijital ajanslarda Art Director, Sr.Art Director ve Creative Director olarak çalıştı.
Furkan Lüleci dijital iletişim, dijital pazarlama ve Medya-PR iletişimi üzerine danışmanlık hizmetleri veriyor.
Anadolu Üniversitesi Felsefe Bölümünü tamamladıktan sonra, İstanbul Üniversitesinde Radyo, Sinema ve TV alanında yüksek lisansını tamamladı.
Bahceşehir Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Mezunudur. Publicis One Türkiye’de dünyanın önde gelen otomotiv firmalarının dijital reklam yönetimlerini gerçekleştirmiştir.






 

Sosyal Medya Uzmanlığına İlk Adımı Atmak İçin Formu Doldurun!




Yasal Uyarı

Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/ üreticileri tarafından Aydınlatma Metni kapsamında kişisel verilerimin ürün ve hizmetlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarıma göre özelleştirilerek sunulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi, pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivite ve etkinliklerin planlanması ve icrası gibi amaçlarla işlenmesini ve bu kapsamda Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını onaylıyorum.

Yukarıda paylaşmış olduğum iletişim bilgilerime, Sosyal Medya Kulübü tarafından bundan sonra gerçekleşecek hizmet, özel teklif ve kampanyalara ilişkin pazarlama iletişimi faaliyetleri ile buna benzer davet, tanıtım, kutlama ve anket uygulamaları da dâhil olmak üzere her türlü ticari elektronik iletinin, e-posta, SMS, telefon vb. vasıtalar ile gönderilmesini; iletişim bilgilerimin ticari elektronik ileti gönderimine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını kabul ediyorum.

Sosyal Medya Kulübü Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

Sosyal Medya Kulübü ve YETKİLİ SATICI / SERVİS/ ÜRETİCİLERİ- MÜŞTERİ KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
a) Veri Sorumlusu ve Temsilcisi
Kişisel verileriniz; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 Sayılı Kanun”) uyarınca veri sorumlusu olarak Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/üreticileri tarafından, aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. Detaylı bilgiye www.djangoileyolunubul.com internet sitesi üzerinden, ilgili şirket ile ilgili olarak kamuoyu ile paylaşılmış olan “Kişisel Verilerin Korunması” başlığı altından ulaşabilirsiniz.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Sizinle olan ilişkimiz kapsamında kişisel verileriniz;

  • Müşterilerimiz olarak sizinle satış, satış sonrası destek, kiralama gibi sözleşmesel süreçlerin kurgulanması, gerekli olan tüm işlemlerin icrası ve takibi, araç kiralama müşterilerinin kiralama talep sürecinin başlatılması, değerlendirilmesi, sonuçlandırılması, risk değerlendirmesi yapılması, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, velhasıl kiralama ile ilgili operasyonel süreçlerin planlanması ve icrası,
  • Müşteri kayıtları oluşturulması ve yönetilmesi,
  • Satış sonrası desteğe ilişkin yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hasar veya kaza süreçlerinin, değer tespiti, değer kayıp ve sair süreçlerin yürütülmesi ve takibi,
  • Satışa bağlı faturalandırma faaliyetleri dahil olmak üzere mali, muhasebesel ve finansal işlemlerin yürütülmesi, risk yönetiminin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteriler ile ilgili olarak yasal sınırlar içerisinde değerlendirme, analiz ve risk yönetim çalışmalarının yapılabilmesi,
  • Garanti yükümlülüğünün yerine getirilmesi, kasko ve sigortalama süreçlerinin takibi,
  • Müşteri ilişkilerinin yürütülmesi ve kurumsal yönetim faaliyetlerinin takibi,
  • Müşteri talep ve şikayetlerinin yönetimi ve takibi;
  • Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi, ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması
  • İş ve operasyonların sürdürülmesi, Şirket faaliyetlerinin ve prosedürlerinin yürütülebilmesi,
  • Risk yönetiminin yapılması, iş sürekliliğinin sağlanması, sözleşme süreçlerinin veya hukuki taleplerin takibi,
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması, bilgi teknolojileri alt yapısının oluşturulması ve yönetilmesi
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetler ile Şirketimiz ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini,
    İş ortakları, bayiler veya tedarikçilerle yürütülen işlerin planlanması ve takibi,
  • Hukuki süreçlerin ve resmi kurumlarla iletişim süreçlerinin takibi ve icrası,
    Ürün ve/veya hizmetlerimiz için anlaşmalı olduğumuz kredi sağlayıcı şirketler tarafından sunulan kredi imkanlarına başvuru olması halinde kredi sağlayıcı şirketlerce yapılacak kredi değerlendirme işlemlerinin bu kuruluşlar nezdinde takibi, planlanması ve yürütülmesi,
  • Müşteri bazlı gelişmeler hakkında bilgi alınarak verim raporlarının oluşturulması ve güncellenmesi,
  • Pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivitelerin planlanması ve düzenlenmesi,
    Ürün ve hizmetlerin satış, pazarlaması ve tanıtımı süreçlerinin programlanması ve takibi,
  • Araç test sürüşleri gibi etkinliklerin organizasyonu ve takibi,
  • Çalışanların performans değerlendirme süreçlerinin ve/veya iş faaliyetlerinin planlanması ve takibinin gerçekleştirilebilmesi amacıyla müşterilere ait datanın kontrolü, analizi, gibi amaçlarla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

Kişisel verileriniz bazı spesifik amaçlarla işlenebilmesi için ise 6698 Sayılı Kanun kapsamında açıkça rızanızı vermiş olmanızı aramaktayız. Herhangi bir platformda açık rızanızı vermiş olmanız halinde, verilerinizin işlenebileceği amaçlar ise aşağıda sayılmaktadır:

  • Size özel satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi,
  • Ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi,
  • Müşterilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre kendilerine hediye, jest gönderimi gibi faaliyetlerin planlanması ve icrası,
  • Müşterilerin alışveriş geçmişleri değerlendirilerek müşterilere kampanya ve teklifler sunulması, bu kapsamda müşteri ve potansiyel müşterinin iletişim bilgilerine ticari elektronik ileti gönderilmesi,
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlere bağlılığın oluşturulması veya arttırılması gibi amaçlarla ürün ve hizmetlerin kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek önerilmesi, tanıtılması ve gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, ürün ve hizmetlerimize ilişkin memnuniyet ve bağlılık araştırmalarının yapılması,
  • Potansiyel kiralama müşterilerine, araç alım müşterilerine ve/veya diğer ürünlerimizin/hizmetlerimizin müşterilerine uygun kampanya, teklif ya da etkinlik davetlerinin ve sair pazarlama enstrümanlarının gönderilmesi, etkinlik ve organizasyon kayıtlarının tutulması, planlanması ve icrası gibi amaçlar ile kişisel verileriniz işlenebilmektedir.

Yukarıda sayılan tüm amaçlar birlikte “Amaçlar” olarak ifade edilecektir.
c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda sayılan Amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak amacıyla Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle, hukuken yetkili kamu kurumları ve özel kişi ve kurumlar ile 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. Maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde paylaşılabilecek ve yurt dışına aktarılabilecektir.

d) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel veriler; Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı, servis ve üreticileri tarafından farklı kanallar ve farklı hukuki sebeplere dayanarak yukarıda sayılan Amaçlar kapsamında toplanmaktadır. Bu süreçte toplanan kişisel verileriniz, fiziki ortamda tarafımızca ya da iş ortaklarımız veya yetkili satıcı ve servislerimiz kanalıyla; tanıtım ve sponsorluk etkinliklerinde, üreticilerimiz ve diğer iş ortaklarımız kanalıyla; dijital ortamda internet siteleri, mobil uygulamalar, çağrı merkezi vb. kanallardan elde edilmektedir. Kişisel verileriniz yukarıda sayılan Amaçların sağlanması ve hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmeye dayanan hukuki sebeplerle işlenmektedir.
e) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun’un 11. maddesinde Sayılan Hakları

  • Kişisel veri sahipleri olarak siz,
  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde 6698 sayılı Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Onay vermeniz halinde, Kişisel Verilerin Korunması Kanununa aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahipsiniz.

Eğitim Ayrıntıları
Sponsorlar