Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi

Yaratıcı Düşün, Reklam Yazarı ol!

Reklam yazarı olmak isteyen ama nereden başlayacağını bilmeyen, yaratıcı olduğunu düşünen ama potansiyelinin farkında olmayan, yanlış işte çalıştığını düşünen ancak doğru işi bulamayan, beni kimse anlamıyor ben bu dünyaya ait değilim diyen insanlar için hazırladığımız bu eğitimimiz klasik tüm eğitimlerin dışında birçok dinamiği ve yeniği içinde barındırıyor. Kurgu ve akış olarak benzersiz olan bu eğitimin ilk mezunları olmaya ne dersiniz?

Toplam 9 haftadan oluşan eğitimin moderatörlüğünü Kurucumuz Serdar Tezgüler üstlenecek. Eğitimin ilk 4 haftasında Gonca Küçükardalı, kişinin özgünlüğü ile ilgili farkındalık sağlaması temel amaç olmakla beraber, yaratmaya karşı içsel direncinin kırılması, özgüven ve empati çalışmaları yaparak yaratıcılık serüveninde farklı bakış açıları geliştirmesi hedeflenmektedir.
Öte yandan duygusal zekanın gelişimi açısından da etki edecek şekilde, kişinin duygularını tanıması ve tanımlaması ona bu yolculukta önemli adımlar atmasını sağlayacaktır. İfade etmenin çeşitliliğinin keyfine varınca hayatın renkleri çoğalır. Ve evet, hayalperestlik öğrenilebilen bir şeydir.  Louis Pasteur’ün sözü belki sizleri harekete geçirir; “Şans, hazırlıklı zihni kayırır.”  

Eğitimin 5. Haftasında Psikolog Gizem Mine Çölümlü ile kişisel gelişim, zihni doğru kullanma teknikleri, metropol yaşantısının yaratıcılık üzerindeki etkilerini detaylıca konuşuyor olacağız.

Eğitimin son 4 haftasında Hasan Ayla ile reklam yazarlığı bölümüne geçiş yapacağız.

Peki Reklam yazarlığı eğitiminin kapsamı nedir?

Hasan Ayla’nın kaleminden aynen aktarıyoruz; reklam yazarlığı eğitimi, kariyerini bu yönde şekillendirmek isteyenler için gerçekleştirilecek bir eğitimdir. Reklam yazarlığı, kaliteli bir eğitimin ve doğru yönlendirmelerin sonucunda “öğrenilebilir” bir meslektir. Sanatçılardaki gibi “doğuştan gelen bir yeteneğin” olması ilk aşamada beklenmez. Ne var ki reklam yazarı adaylarının da bazı yeteneklere sahip olmaları gerekmektedir. Bir reklam yazarı adayı her şeyden önce iyi bir gözlemci olmak zorundadır. Örneğin bir kafeye gittiğinizde etrafınızdaki masalardaki insanların ne konuştuklarına istemsiz bir şekilde kulak kabartıyorsanız ve kısa bir süreç sonunda o masalardaki insanların yaptıkları işi tahmin edebiliyor, evli mi bekar mı oldukları hakkında fikir sahibi olabiliyor, karakterleri hakkında tahmin yürütebiliyorsanız, reklam yazarı olma konusunda bir potansiyeliniz olabilir. Çünkü o kafedeki kitle, sizin hedef kitleniz…

Bunun yanı sıra bir reklam yazarı, analitik düşünen kişidir. Bir reklam yazarı, bir durumun sonraki adımlarını tahmin edebilen kişidir. İşini asla şansa bırakmaz ve kendisine yöneltilecek tüm potansiyel soruları kendine önceden sormuş ve cevabını verebilmiş kişidir. Bu açıdan her zaman bir adım önde olan kişiler potansiyel reklam yazarıdır. Bilinci değiştirmenin zor olduğunu gayet iyi bile ama bilinci yönlendirmenin kolay olduğunu bilen kişi potansiyel reklam yazarıdır. Bunun için kelimelerle arası iyi olmalıdır. Ezberbozan kişidir; çünkü klişeler manipüle edilmek için vardırlar onun için… Kelimeler de öyle. Bir kelimeyi günlük yaşamda birden çok anamda kullanan kişi reklam yazarı olma ihtimalini yok saymamalıdır.

Eninde sonunda; reklam yazarı, iyi hikaye anlatan, elinde iyi hikaye yoksa eğer, mevcut hikayeyi iyi anlatan kişidir. Her şey bir yana reklam yazarlığı doğru kişilerin vereceği eğitimle, “öğrenilebilen” bir meslektir…

Eğitim sonunda DISC Akademi tüm katılımcılara ücretsiz kişilik envanteri testi uygulayacak ve sonuçları yorumları ile birlikte paylaşacaktır.

Teorik anlatımın yanı sıra birebir uygulamalı özel teknikler kullanarak hazırlanan bu eğitime katılarak sizde sınırlarınızı zorlayabilirsiniz. Eğitmenlerimizle tanışmak ve detaylı bilgi almak için lütfen yandaki formu doldurun.

Genel Bilgiler :

Kontenjan: 12 kişi ile sınırlı
Mekan:  Sosyal Medya Kulübü
Tarih : 19 ocak – 16 Mart 2019
Zaman : Haftada 1 gün cumartesi günleri saat 10:00-14:00 arası toplam – 9 hafta 36 Saat eğitim
Moderatör : Serdar Tezgüler
Eğitmen : Gonca Küçükardalı – 4 hafta 16 saat eğitim
Konuk : Psikolog Gizem Mine Çölümlü 1 hafta 4 saat eğitim
Eğitmen : Hasan Ayla – 4 Hafta 16  saat eğitim
Konuk : Disc Akademi – Kişilik envanteri
Başvuru : Form aracılığı il
Eğitim ücreti: Erken Kayıt / 10 Ocak 2019’a kadar  2.200TL + KDV

Eğitmenler:

SERDAR TEZGÜLER SOSYAL MEDYA KULÜBÜ

2011 yılında Bilgi Üniversitesinde aldığı Sosyal Medya Ve İletişim eğitimi sonrasında, 2012 yılında kurduğu “Sosyal Medya Kulübü” iletişim portalı 1.yılının ardından birçok ilke imza atarak sosyal medya haber blogları arasında Türkiye’de ilk 3’in içerisine girmeyi başarmıştır.

Ayrıca, Sosyal Medya ve Dijital pazarlama konuları ile ilgili birçok faydalı makale ile birlikte, Eğitim-iş, Kariyer.net ve NetPartner (tüm Microsoft Partnerlerini dijital pazarlama süreçlerine dahil etmiştir.) çatısı altında 10’larca eğitime imza atmıştır.

Türkiye’nin sosyal medya ve dijital pazarlama odaklı ilk basılı dergisinin de imtiyaz sahibidir. Sosyal medya ve Dijital Pazarlama konusunda bir çok TV ve radyo programına konuk olan Serdar Tezgüler 2014 yılında “Fikirbuzz Digital Agency”inin kurucu/başkanlığını üstlenmiştir.

Halen, sosyal medya odaklı olarak Tv ve radyo programları yapmaya devam eden Serdar Tezgüler, “2015 Sosyal Medya Ödüllerinin” organizatörlüğünü de üstlenmiştir.

 

AV. GONCA KÜÇÜKARDALI

Marmara Hukuk Fakültesi’nden mezun, iş hukuku alanında uzun yıllar çalışmış, şirket avukatlığı yapmış, aynı zamanda bu alanda bilirkişilik yapmaktadır. Bir yandan da İstanbul Üniversitesi’nde Felsefe eğitimi almaktadır. Ayrıca birçok kişisel gelişim eğitimi almıştır. Bunlardan bir kısmı şöyledir: Los Angeles’ta Agape International Spiritual Center’da TheSound of Transformation eğitimi, Laraaji’den Müzik ve Kahkaha Yogası eğitimi, Usui Shiki Ryoho’dan Reiki eğitimi, Malibu Hindu Temple’da Transcendental Meditation eğitimi, Metin Hara’dan İluzyonu Aşmak e İç-Ben’le Tanışma eğitimi, Erhan Ali Yılmaz’dan Mindfulness.
Aynı zamanda Türkiye’de oyunculuk eğitimi aldıkdan sonra Los Angeles’ta Eric Morris’ten eğitim almıştır. Craft Oyunculuk Atölyesi’nde eğitimini tamamlamıştır. 2 yıldır oyunculuk yapan Gonca Küçükardalı dizi, film ve tiyatro oyunlarında rol almaktadır. Önceden vermiş olduğu kurumsal eğitimlere Can Kılcıoğlu ile beraber kurduğu Camo Akademi’de Craft Oyunculuk Atölyesi’nde devam etmektedir.
HASAN AYLA

1976 yılında doğdu. Lise eğitimini Koç Özel Lisesi’nde tamamladı. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi- nam-ı diğer Mülkiye- Maliye bölümünden mezun oldu. Öğrenciliği boyunca reklam ajanslarında staj yaptı. Mezun olur olmaz da ajansta reklam yazarlığı pozisyonunda çalışmaya başladı. Hem uluslararası hem de yerel ajanslarda önce reklam yazarlığı sonrasında kreatif direktörlük hizmeti verdi. Otomotiv, gıda, kozmetik, beyaz eşya, küçük ev aletleri, inşaat, vitrifiye, FMCG, sigorta, havacılık..vs sektörlerindeki farklı markalara ve İhracatçılar Birliği’ne bağlı tanıtım komitelerine hizmet verdi. Evli ve bir çocuk babası olan Hasan Ayla, kariyerine başladığı ilk gün olduğu gibi iyi hikaye anlatmayı ve hikayeyi iyi anlatmayı seviyor.






 

Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi İçin Formu Doldurun!



Yasal Uyarı

Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/ üreticileri tarafından Aydınlatma Metni kapsamında kişisel verilerimin ürün ve hizmetlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarıma göre özelleştirilerek sunulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi, pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivite ve etkinliklerin planlanması ve icrası gibi amaçlarla işlenmesini ve bu kapsamda Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını onaylıyorum.

Yukarıda paylaşmış olduğum iletişim bilgilerime, Sosyal Medya Kulübü tarafından bundan sonra gerçekleşecek hizmet, özel teklif ve kampanyalara ilişkin pazarlama iletişimi faaliyetleri ile buna benzer davet, tanıtım, kutlama ve anket uygulamaları da dâhil olmak üzere her türlü ticari elektronik iletinin, e-posta, SMS, telefon vb. vasıtalar ile gönderilmesini; iletişim bilgilerimin ticari elektronik ileti gönderimine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını kabul ediyorum.

 

Sosyal Medya Kulübü Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

Sosyal Medya Kulübü ve YETKİLİ SATICI / SERVİS/ ÜRETİCİLERİ- MÜŞTERİ KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
a) Veri Sorumlusu ve Temsilcisi
Kişisel verileriniz; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 Sayılı Kanun”) uyarınca veri sorumlusu olarak Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/üreticileri tarafından, aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. Detaylı bilgiye www.djangoileyolunubul.com internet sitesi üzerinden, ilgili şirket ile ilgili olarak kamuoyu ile paylaşılmış olan “Kişisel Verilerin Korunması” başlığı altından ulaşabilirsiniz.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Sizinle olan ilişkimiz kapsamında kişisel verileriniz;

  • Müşterilerimiz olarak sizinle satış, satış sonrası destek, kiralama gibi sözleşmesel süreçlerin kurgulanması, gerekli olan tüm işlemlerin icrası ve takibi, araç kiralama müşterilerinin kiralama talep sürecinin başlatılması, değerlendirilmesi, sonuçlandırılması, risk değerlendirmesi yapılması, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, velhasıl kiralama ile ilgili operasyonel süreçlerin planlanması ve icrası,
  • Müşteri kayıtları oluşturulması ve yönetilmesi,
  • Satış sonrası desteğe ilişkin yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hasar veya kaza süreçlerinin, değer tespiti, değer kayıp ve sair süreçlerin yürütülmesi ve takibi,
  • Satışa bağlı faturalandırma faaliyetleri dahil olmak üzere mali, muhasebesel ve finansal işlemlerin yürütülmesi, risk yönetiminin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteriler ile ilgili olarak yasal sınırlar içerisinde değerlendirme, analiz ve risk yönetim çalışmalarının yapılabilmesi,
  • Garanti yükümlülüğünün yerine getirilmesi, kasko ve sigortalama süreçlerinin takibi,
  • Müşteri ilişkilerinin yürütülmesi ve kurumsal yönetim faaliyetlerinin takibi,
  • Müşteri talep ve şikayetlerinin yönetimi ve takibi;
  • Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi, ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması
  • İş ve operasyonların sürdürülmesi, Şirket faaliyetlerinin ve prosedürlerinin yürütülebilmesi,
  • Risk yönetiminin yapılması, iş sürekliliğinin sağlanması, sözleşme süreçlerinin veya hukuki taleplerin takibi,
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması, bilgi teknolojileri alt yapısının oluşturulması ve yönetilmesi
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetler ile Şirketimiz ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini,
    İş ortakları, bayiler veya tedarikçilerle yürütülen işlerin planlanması ve takibi,
  • Hukuki süreçlerin ve resmi kurumlarla iletişim süreçlerinin takibi ve icrası,
    Ürün ve/veya hizmetlerimiz için anlaşmalı olduğumuz kredi sağlayıcı şirketler tarafından sunulan kredi imkanlarına başvuru olması halinde kredi sağlayıcı şirketlerce yapılacak kredi değerlendirme işlemlerinin bu kuruluşlar nezdinde takibi, planlanması ve yürütülmesi,
  • Müşteri bazlı gelişmeler hakkında bilgi alınarak verim raporlarının oluşturulması ve güncellenmesi,
  • Pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivitelerin planlanması ve düzenlenmesi,
    Ürün ve hizmetlerin satış, pazarlaması ve tanıtımı süreçlerinin programlanması ve takibi,
  • Araç test sürüşleri gibi etkinliklerin organizasyonu ve takibi,
  • Çalışanların performans değerlendirme süreçlerinin ve/veya iş faaliyetlerinin planlanması ve takibinin gerçekleştirilebilmesi amacıyla müşterilere ait datanın kontrolü, analizi, gibi amaçlarla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

Kişisel verileriniz bazı spesifik amaçlarla işlenebilmesi için ise 6698 Sayılı Kanun kapsamında açıkça rızanızı vermiş olmanızı aramaktayız. Herhangi bir platformda açık rızanızı vermiş olmanız halinde, verilerinizin işlenebileceği amaçlar ise aşağıda sayılmaktadır:

  • Size özel satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi,
  • Ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi,
  • Müşterilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre kendilerine hediye, jest gönderimi gibi faaliyetlerin planlanması ve icrası,
  • Müşterilerin alışveriş geçmişleri değerlendirilerek müşterilere kampanya ve teklifler sunulması, bu kapsamda müşteri ve potansiyel müşterinin iletişim bilgilerine ticari elektronik ileti gönderilmesi,
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlere bağlılığın oluşturulması veya arttırılması gibi amaçlarla ürün ve hizmetlerin kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek önerilmesi, tanıtılması ve gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, ürün ve hizmetlerimize ilişkin memnuniyet ve bağlılık araştırmalarının yapılması,
  • Potansiyel kiralama müşterilerine, araç alım müşterilerine ve/veya diğer ürünlerimizin/hizmetlerimizin müşterilerine uygun kampanya, teklif ya da etkinlik davetlerinin ve sair pazarlama enstrümanlarının gönderilmesi, etkinlik ve organizasyon kayıtlarının tutulması, planlanması ve icrası gibi amaçlar ile kişisel verileriniz işlenebilmektedir.

 

Yukarıda sayılan tüm amaçlar birlikte “Amaçlar” olarak ifade edilecektir.
c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda sayılan Amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak amacıyla Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle, hukuken yetkili kamu kurumları ve özel kişi ve kurumlar ile 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. Maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde paylaşılabilecek ve yurt dışına aktarılabilecektir.

d) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel veriler; Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı, servis ve üreticileri tarafından farklı kanallar ve farklı hukuki sebeplere dayanarak yukarıda sayılan Amaçlar kapsamında toplanmaktadır. Bu süreçte toplanan kişisel verileriniz, fiziki ortamda tarafımızca ya da iş ortaklarımız veya yetkili satıcı ve servislerimiz kanalıyla; tanıtım ve sponsorluk etkinliklerinde, üreticilerimiz ve diğer iş ortaklarımız kanalıyla; dijital ortamda internet siteleri, mobil uygulamalar, çağrı merkezi vb. kanallardan elde edilmektedir. Kişisel verileriniz yukarıda sayılan Amaçların sağlanması ve hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmeye dayanan hukuki sebeplerle işlenmektedir.
e) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun’un 11. maddesinde Sayılan Hakları

  • Kişisel veri sahipleri olarak siz,
  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

 

Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde 6698 sayılı Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Onay vermeniz halinde, Kişisel Verilerin Korunması Kanununa aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahipsiniz.

 

Eğitim Ayrıntıları






 

Yaratıcı Düşünme ve Reklam Yazarlığı Eğitimi İçin Formu Doldurun!



Yasal Uyarı

Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/ üreticileri tarafından Aydınlatma Metni kapsamında kişisel verilerimin ürün ve hizmetlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarıma göre özelleştirilerek sunulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi, pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivite ve etkinliklerin planlanması ve icrası gibi amaçlarla işlenmesini ve bu kapsamda Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını onaylıyorum.

Yukarıda paylaşmış olduğum iletişim bilgilerime, Sosyal Medya Kulübü tarafından bundan sonra gerçekleşecek hizmet, özel teklif ve kampanyalara ilişkin pazarlama iletişimi faaliyetleri ile buna benzer davet, tanıtım, kutlama ve anket uygulamaları da dâhil olmak üzere her türlü ticari elektronik iletinin, e-posta, SMS, telefon vb. vasıtalar ile gönderilmesini; iletişim bilgilerimin ticari elektronik ileti gönderimine ilişkin hizmet alınan üçüncü kişilerle paylaşılmasını kabul ediyorum.

 

Sosyal Medya Kulübü Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

Sosyal Medya Kulübü ve YETKİLİ SATICI / SERVİS/ ÜRETİCİLERİ- MÜŞTERİ KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
a) Veri Sorumlusu ve Temsilcisi
Kişisel verileriniz; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 Sayılı Kanun”) uyarınca veri sorumlusu olarak Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı/servis/üreticileri tarafından, aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. Detaylı bilgiye www.djangoileyolunubul.com internet sitesi üzerinden, ilgili şirket ile ilgili olarak kamuoyu ile paylaşılmış olan “Kişisel Verilerin Korunması” başlığı altından ulaşabilirsiniz.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Sizinle olan ilişkimiz kapsamında kişisel verileriniz;

  • Müşterilerimiz olarak sizinle satış, satış sonrası destek, kiralama gibi sözleşmesel süreçlerin kurgulanması, gerekli olan tüm işlemlerin icrası ve takibi, araç kiralama müşterilerinin kiralama talep sürecinin başlatılması, değerlendirilmesi, sonuçlandırılması, risk değerlendirmesi yapılması, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, velhasıl kiralama ile ilgili operasyonel süreçlerin planlanması ve icrası,
  • Müşteri kayıtları oluşturulması ve yönetilmesi,
  • Satış sonrası desteğe ilişkin yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hasar veya kaza süreçlerinin, değer tespiti, değer kayıp ve sair süreçlerin yürütülmesi ve takibi,
  • Satışa bağlı faturalandırma faaliyetleri dahil olmak üzere mali, muhasebesel ve finansal işlemlerin yürütülmesi, risk yönetiminin gerçekleştirilmesi,
  • Müşteriler ile ilgili olarak yasal sınırlar içerisinde değerlendirme, analiz ve risk yönetim çalışmalarının yapılabilmesi,
  • Garanti yükümlülüğünün yerine getirilmesi, kasko ve sigortalama süreçlerinin takibi,
  • Müşteri ilişkilerinin yürütülmesi ve kurumsal yönetim faaliyetlerinin takibi,
  • Müşteri talep ve şikayetlerinin yönetimi ve takibi;
  • Şirketimiz tarafından sunulan hizmetlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi, ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması
  • İş ve operasyonların sürdürülmesi, Şirket faaliyetlerinin ve prosedürlerinin yürütülebilmesi,
  • Risk yönetiminin yapılması, iş sürekliliğinin sağlanması, sözleşme süreçlerinin veya hukuki taleplerin takibi,
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması, bilgi teknolojileri alt yapısının oluşturulması ve yönetilmesi
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetler ile Şirketimiz ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini,
    İş ortakları, bayiler veya tedarikçilerle yürütülen işlerin planlanması ve takibi,
  • Hukuki süreçlerin ve resmi kurumlarla iletişim süreçlerinin takibi ve icrası,
    Ürün ve/veya hizmetlerimiz için anlaşmalı olduğumuz kredi sağlayıcı şirketler tarafından sunulan kredi imkanlarına başvuru olması halinde kredi sağlayıcı şirketlerce yapılacak kredi değerlendirme işlemlerinin bu kuruluşlar nezdinde takibi, planlanması ve yürütülmesi,
  • Müşteri bazlı gelişmeler hakkında bilgi alınarak verim raporlarının oluşturulması ve güncellenmesi,
  • Pazar araştırmalarının yapılması, ürün ve hizmetlere bağlılığının sağlanması ve/veya artırılmasına yönelik aktivitelerin planlanması ve düzenlenmesi,
    Ürün ve hizmetlerin satış, pazarlaması ve tanıtımı süreçlerinin programlanması ve takibi,
  • Araç test sürüşleri gibi etkinliklerin organizasyonu ve takibi,
  • Çalışanların performans değerlendirme süreçlerinin ve/veya iş faaliyetlerinin planlanması ve takibinin gerçekleştirilebilmesi amacıyla müşterilere ait datanın kontrolü, analizi, gibi amaçlarla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

Kişisel verileriniz bazı spesifik amaçlarla işlenebilmesi için ise 6698 Sayılı Kanun kapsamında açıkça rızanızı vermiş olmanızı aramaktayız. Herhangi bir platformda açık rızanızı vermiş olmanız halinde, verilerinizin işlenebileceği amaçlar ise aşağıda sayılmaktadır:

  • Size özel satış ve pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve gerçekleştirilmesi,
  • Ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi,
  • Müşterilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre kendilerine hediye, jest gönderimi gibi faaliyetlerin planlanması ve icrası,
  • Müşterilerin alışveriş geçmişleri değerlendirilerek müşterilere kampanya ve teklifler sunulması, bu kapsamda müşteri ve potansiyel müşterinin iletişim bilgilerine ticari elektronik ileti gönderilmesi,
  • Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlere bağlılığın oluşturulması veya arttırılması gibi amaçlarla ürün ve hizmetlerin kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek önerilmesi, tanıtılması ve gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, ürün ve hizmetlerimize ilişkin memnuniyet ve bağlılık araştırmalarının yapılması,
  • Potansiyel kiralama müşterilerine, araç alım müşterilerine ve/veya diğer ürünlerimizin/hizmetlerimizin müşterilerine uygun kampanya, teklif ya da etkinlik davetlerinin ve sair pazarlama enstrümanlarının gönderilmesi, etkinlik ve organizasyon kayıtlarının tutulması, planlanması ve icrası gibi amaçlar ile kişisel verileriniz işlenebilmektedir.

 

Yukarıda sayılan tüm amaçlar birlikte “Amaçlar” olarak ifade edilecektir.
c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda sayılan Amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak amacıyla Sosyal Medya Kulübü ve direkt ve dolaylı iştirakleri başta olmak üzere; yurt içindeki ve yurt dışındaki iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle, lojistik firmalarıyla, broker şirketleriyle, etkinlik şirketleriyle, dijital ajanslarla, çağrı merkezi hizmet sunucularıyla, denetim şirketleriyle, bankalarla, sigorta şirketleriyle ve sair iş ortaklarımızla, iştiraklerimizle, dışarıdan hizmet alınan üçüncü kişilerle, hukuken yetkili kamu kurumları ve özel kişi ve kurumlar ile 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. Maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde paylaşılabilecek ve yurt dışına aktarılabilecektir.

d) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel veriler; Sosyal Medya Kulübü ve yetkili satıcı, servis ve üreticileri tarafından farklı kanallar ve farklı hukuki sebeplere dayanarak yukarıda sayılan Amaçlar kapsamında toplanmaktadır. Bu süreçte toplanan kişisel verileriniz, fiziki ortamda tarafımızca ya da iş ortaklarımız veya yetkili satıcı ve servislerimiz kanalıyla; tanıtım ve sponsorluk etkinliklerinde, üreticilerimiz ve diğer iş ortaklarımız kanalıyla; dijital ortamda internet siteleri, mobil uygulamalar, çağrı merkezi vb. kanallardan elde edilmektedir. Kişisel verileriniz yukarıda sayılan Amaçların sağlanması ve hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmeye dayanan hukuki sebeplerle işlenmektedir.
e) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun’un 11. maddesinde Sayılan Hakları

  • Kişisel veri sahipleri olarak siz,
  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

 

Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde 6698 sayılı Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
Onay vermeniz halinde, Kişisel Verilerin Korunması Kanununa aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahipsiniz.

 

Sponsorlar